Splošni pogoji poslovanja

Spletno mesto www.decal.si (v nadaljevanju spletna trgovina) je spletna trgovina, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in GDPR smernicami. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.


 

Splošni podatki upravljalca spletne trgovine:

Decal, Barbara Škulj s.p.

Bergantova cesta 21

1215 Medvode

Davčna številka: 66248906

IBAN SI56 1010 0005 2760 914 (BANKA KOPER d.d.)

Podjetje ni davčni zavezanec.



 

Cene in ažurnost podatkov

Vse cene so v EUR in so končne, saj nismo davčni zavezanec. Cene, ki so navedene v spletni trgovini so končne in se lahko kadarkoli, brez predhodnega obvestila spremenijo. Popusti se ne seštevajo. V kolikor izdelek zaradi kakršnega koli razloga ni dobavljiv ali pa ga ni mogoče izdelati si pridržujemo pravico, da v takem primeru kupca obvestimo o spremembi ter omogočimo preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.



 

Naročanje

Naročanje poteka preko interneta je mogoče 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščeni v kategorijah in podkategorijah.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo. V obvestilu so navedeni naročeni artikli in količine, ki jih je kupec izbral. V primeru, da si je kupec ustvaril račun v spletni trgovini, mu je na voljo tudi rubrika v kateri vidi statuse svojih naročil.

Ko je naročilo oddano, je odstop od te pogodbe možen v roku dveh ur, nato gre v avtomatično obdelavo in preklic ni več mogoč.

Po oddaji pošiljke na pošto kupca obvestimo z email sporočilom ali brezplačnem SMS sporočilom (velja samo za naročila oddana preko spletne trgovine).

Rok dobave želenih artiklov naročenih preko spletne trgovine je 2-5 delovnih dni. V kolikor vam v tem roku ne moremo zagotoviti artiklov, soglašate, da vas telefonsko ali pisno obvestimo. V primeru naročila artiklov kateri so izdelani po naročilu, se dobavni rok uskladi z naročnikom.

Plačilo paketa se izvrši preko predračuna, PayPala ali s plačilom po povzetju.

V primeru neprevzema ali zavrnitve pošiljke brez obrazložitve ali preklica naročila lahko ponudnik kupcu zaračuna stroške izdelave artikla ter stroške dostave.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletnega mesta ali v pisni obliki (Več v rubriki GDPR).

V kolikor paket ni prevzet v osmih dneh od dneva pošiljanja, si ponudnik pridržuje pravico, da kupca telefonsko ali pisno pozove za prevzem paketa.



 

Postopek naročanja

1. Kupec si v izbrani kategoriji izbere želeni artikel.

2. Kupec si izbere željeno barvo, velikost in ostale izbirne možnosti nalepke. Cena artikla je sproti preračunana in dobro vidna.

3. Cena ter stroški pakiranja in dostave so vidni na strani Košarica, kjer kupec tudi vstopi na blagajno, kjer se tudi zaključi nakup.

4. Kupec se lahko odloči za registracijo v spletni trgovini ali pa nakupuje kot gost. Nato izpolni potrebne osebne podatke za dostavo.

5. Kupec ima možnost, da pred zaključkom naročila preveri izbrane artikle in jih po potrebi odstrani ali doda.

6. Nakup je zaključen z pritiskom na gumb »Zaključi nakup«.



 

Poštnina za dostavo znotraj Slovenije

V primeru, da znesek nakupa znaša nad 40,00 EUR krijemo strošek pakiranja in dostave mi (spletna trgovina Decal) za dostavo po Sloveniji. V kolikor je znesek nakupa manjši od 40,00 EUR se poštnina in stroški pakiranja zaračunajo 4,30 EUR.

Če se stranka odloči za plačilo po povzetju, si lahko Pošta Slovenije zaračuna provizijo na paket, katera pa je odvisna od velikosti zneska.

Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 1,15 EUR za pakete v vrednosti do 98,00 EUR, pri paketih z vrednostjo od 98,00 EUR do 501,00 EUR je strošek provizije 1,17 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501,00 EUR pa znaša provizija Pošte Slovenije 5,36 EUR + 0,36% od vrednosti.

Provizijo in odkupnino plačate tudi v primeru, če znesek nakupa presega 40,00 EUR in je poštnina brezplačna. Provizijo in odkupnino, ki jo plačate Pošti Slovenije se lahko izognete le s prednakazilom zneska na naš transakcijski račun, plačilom po predračunu ali če plačate z uporabo storitve PayPal.



 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga. To mora sporočiti pisno na naslov Decal, Barbara Škulj s.p., Bergantova cesta 21, 1215 Medvode ali po elektronski pošti na naslov info@decal.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. V tem primeru kupec sam poravnava stroške, ki nastanejo ob vračilu kupljenega artikla. Podjetje Decal, Barbara Škulj s.p. bo kupcu vrnila že plačano kupnino v roku 14 dni na podan PayPal ali bančni račun.


 

Obrazec za vračilo artiklov


 

Prodajalec ni dolžan sprejeti artiklov, kateri so bili izdelani po naročilu.

Artikli morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.



 

Druge storitve

Kupec ima na voljo tudi druge storitve, katere podjetje Decal, Barbara Škulj s.p. nudi kupcem. Med te storitve se šteje tudi orodje za interaktivno izdelovanje napisa. Kupec si lahko po svoji želji ustvari razne napise za stene, avtomobile,... Z oddanim naročilom se kupec strinja, da v primeru, lastnih slovničnih napak podjetje Decal, Barbara Škulj s.p. ni odgovorno za zamenjavo ali vračilo denarja za artikel.



 

Reklamacije in garancija

Garancijska doba na vse artikle je 12 mesecev od dneva nakupa.

Garancija ne krije mehanskih poškodb, katere so bile povzročene z nepravilno uporabo/nameščanjem artikla.

Kupec lahko podjetju sporoči morebitno reklamacijo v dveh mesecih od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bilo blago izročeno/prodano.



 

Načini plačila

V naši spletni trgovini so omogočeni naslednji načini plačila:

- gotovinsko plačilo pri osebnem prevzemu (predhodni dogovor),

- plačilo po povzetju z gotovino (pri nakupu nad 10,00eur),

- prednakazilo zneska na naš tekoči račun,

- plačilo po predračunu (predračun boste prejeli po e-pošti),

- plačilo s kreditnimi karticami Visa, Mastercard,... z uporabo storitve PayPal.



 

Izdaja računa

Račun izdamo v fizični obliki na A4 papirju in je vedno priložen v paketu.

 


 


 

Varovanje podatkov (GDPR)

Osebni podatki naših kupcev so eno izmed področij, kateremu posvečamo vso pozornost in skrb. Podatkov naših kupcev nikomur ne posredujemo in so namenjeni zgolj za izvedbo naročila, obveščanju o stanju naročila, izdaji računa ter računovodstvu. Delujemo po GDPR (General Data Protection Regulation) smernicah in v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Splošna uredba o varstvu podatkov (Regulation (EU) 2016/679, angleško General Data Protection Regulation, GDPR) je uredba Evropske unije, na podlagi katere Evropski parlament, Evropski svet in Evropska komisija nameravajo okrepiti in poenotiti zaščito podatkov o vseh osebah znotraj Evropske unije. Omogočamo vam brezplačen vpogled v podatke ki jih hranimo o vas ter jih na vašo željo tudi izbrišemo iz naše baze, razen zakonsko določenih podatkov, ki so nujno potrebni za namene računovodstva in Finančne uprave RS. Spletna stran zaradi zagotavljanja dodatne varnosti podatkov uporablja šifrirano SSL povezavo.

 

Za uporabo podatkov v lastne namene potrebujemo vašo izrecno privolitev, da lahko vaše osebne podatke uporabimo, hranimo in obdelujemo za potrebe izvedbe naročila.

Podatki ki se preko spletne strani lahko zberejo:

-Ime in priimek

-Naslov in kraj bivanja

-Kontaktna številka in elektronski naslov

-Naziv podjetja ter davčna številka podjetja

-IP naslov računalnika


 

VAŠE PRAVICE NA PODLAGI GDPR

Kupec lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli naslovi na info@decal.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati. Pravico do pozabe lahko izpolnete tudi preko spletne strani.


 

Pravica do vpogleda

Na podlagi vaše prošnje, vam bomo omogočili obrazložitev za kakšne namene vaše podatke potrebujemo.

Pravica do dostopa

Na podlagi vaše prošnje vam bomo omogočili vpogled v vaše osebne podatke, ki jih obdelujemo.

Pravica do popravka

Če menite, da vaši osebni podatki niso posodobljeni ali točni, jih lahko kadarkoli spremenite v svojem računu.

Pravica do pozabe

Zahtevate lahko izbris svojih osebnih podatkov iz naše baze. Kjer je to pravno in tehnično mogoče, bomo vaše podatke izbrisali iz svojih podatkovnih baz. Kjer izbris podatkov iz tehničnih razlogov ni mogoč, bomo vaše podatke anonimizirali.

Pravica do omejitve obdelave

Pravico imate, da umaknete svoje predhodno dovoljenje za upravljanje z vašimi osebnimi podatki.

Pravica do prenosa podatkov

Na podlagi vaše zahteve bomo vse vaše osebne podatke izvozili v format in vam ga posredovali.

Pravica do ugovora

Pravico imate zahtevati, da zaradi kateregakoli razloga prenehamo z obdelavo vaših osebnih podatkov.

Pravice povezane z avtomatizirano obdelavo in oblikovanjem profilov

Iz vaših osebnih podatkov ne oblikujemo profilov, ki bi jih uporabili za marketinške ali katerekoli druge namene, ki niso vezani na izvedbo vašega naročila. Prav tako ne pošiljamo e-novic ali uporabljamo spletne analitike z namenom profiliranja naših strank.


 

Postopek uveljavljanja pravic

Kupec lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljalca spletne strani.

 


 

Reševanje sporov

Glede morebitnih sporov se obe strani zavzemata za sporazumno reševanje sporov. Vkolikor medsebojnega sporazuma ni moč doseči, je pristojno ustrezno sodišče v Ljubljani.


 

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Decal, Barbara Škulj s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom s klikom na to povezavo. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.


 


 

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila.